ID #1036

Jak dodać stopkę w panelu poczty?

Każdy właściciel skrzynki pocztowej na naszych serwerach ma możliwość ustawienia stopki, która będzie automatycznie dodawana do każdej tworzonej wiadomości. Stopka może być w postaci zwykłego tekstu, jak również w formacie HTML, gdzie można dodawać linki oraz grafikę (np. logo firmowe).

Stopkę w panelu poczty ustawia się po zalogowaniu na skrzynkę korzystając z adresu poczta.tu-domena-klienta.pl
i przejściu do zakładki Ustawienia/Tożsamości (widok jak na grafice poniżej).

Jeśli nie posiadamy dodanej wcześniej tożsamości, klikamy w znak + w dolnej części aby dodać nową.
Jeśli tożsamość już istnieje, można ją wybrać i edytować w dowolny sposób.

 

ustawienie stopki w poczcie - krok1

 


W prawej belce pojawi się okienko dodawania tożsamości jak na grafice poniżej. Uzupełniamy odpwiednie pola i zapisujemy zmian. Po tej czynności można sprawdzić, czy stopka dodawana jest do nowo tworzonej wiadomości.

ustawienie stopki w poczcie - krok2

Tagi: ustawienie podpisu email, ustawienie stopki email

Podobne wpisy:

Nie możesz komentować tego wpisu